۲ پاسخ

لعنت بهش
دختر من تب داره 😭 دکترم بردم میگه باید دوره اش بگذره
کاش من بمیرم ولی دخترم اینجوری اذیت نشه بچه ها واقعا مظلومن دلم براش کبابه
دکتر ببر حتما اگه نبردی اگرم که بردی داروهاشو مرتب بده از بدنش دربیاد

حدود یک ماهه مریضه

سوال های مرتبط