بندر دارن میزنن نمیذارن بخوابیم

۱۲ پاسخ

کجا رو زدن؟ما که صدایی نشنیدیم

گفتن اتش بسه فعلا که🥲

فردا پزشکیان میادمیگه ما میز مذاکره و دیپلماسی رو ول نمیکنیم😐 یکی اون میزو تو سرش خورد کنه

نوشت دیگه تموم شد ولی آتش بس و توافق پابرجاست 😂 اینا هم کم دارن خداروشکر

😔😔😔😔😔

شما کجا نشستین که صدا میاد؟

منم شنیدم

یا خدا

اره زدن

ارهه میزنن

خداخودش رحم کنه

ای خدا

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی