کجا رو زدن؟ما که صدایی نشنیدیم
گفتن اتش بسه فعلا که🥲
فردا پزشکیان میادمیگه ما میز مذاکره و دیپلماسی رو ول نمیکنیم😐 یکی اون میزو تو سرش خورد کنه
نوشت دیگه تموم شد ولی آتش بس و توافق پابرجاست 😂 اینا هم کم دارن خداروشکر
😔😔😔😔😔
شما کجا نشستین که صدا میاد؟
منم شنیدم
یا خدا
اره زدن
ارهه میزنن
خداخودش رحم کنه
ای خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.