۱۰ پاسخ

عزیزم دو ماهی بده بهش اون آغوز رو بخوره بعد قطع کن

من نتونستم به بچم شیر بدم الان عذاب وجدان دارم بعدا پشیمون میشید 😔

قرص هست برای قطع شیر وقتی میخوان از شیر بگیرن بچه رو باید بگیری بخوری طبق دستور پزشک

چون روزای اولته اگه ندوشی سفت میشه درد میگیره من از همون اول سینه ندادم بهش دوشیدم تو شیشه شیر دادم بهش که اغوزشو بخوره بعد دوهفته دیگه ندوشیدم خودش کم شد داشت خشک میشد

من میدوشیدم بعد چند روز ندادم کم شد دردم نگرفت الان روزی یه وعده بهش میدم ولی اگه ندی خشک میشه
من خیلی شیر دارم وگرنه بره منم خشک میشد

چجوری و کی اومد عزیزم اصلا شیر تو سینه آت چون من هم تصمیم ندارم شیر خودمو بدم می‌خوام ببینم کی میاد

میگن تو راه بدوش مثلا برو رو حیاط خونت بدوش تو راه بدوش تو باغچه
قریمیا میگن شیر قهر میکنه اینجوری

من میدوشم که درد نیوفته کم کم داره کم میشه

نبایدمک بزنه

خب نده برمیگرده خودش

سوال های مرتبط