منم زاییدم😪❤😂البته سزارین شدم ساعت ۱۰اینا

۳ پاسخ

پا قدمش مبارک♥️

بسلامتی عزیزم
تورخدا بگو ب شکمت چنبار فشار بدم ک خون تخلیه شه
من ضربشو خوردم

از تجربه هات میگی من خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان لنا بانو مامان لنا بانو ۱۰ ماهگی