من از دیشب بستری شدم برای سزارین 🥲
دعا کنید همه چی خوب پیش بره

تصویر
۴ پاسخ

انشالله زایمان خوبی داشته باشی نی نی راصحیح وسالم بغلم بگیری.نورانی هستی؟

ان شاءالله بسلامتی عزیزم منم شنبه زایمانمه دعا کن

ت زایشگاه مگ‌گوشی میزارن ببری ؟

انشالله ب خوبی و خوشی زایمان کنی نینیت سلامت باشه و خوش پاقدم و روزی

سوال های مرتبط