۷ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم قدمش پر از خوشی برکت و فراوانی

ای جان بسلامتی عزیزم.خداروشکر راحت شدی،نی نی چطوره؟برا زایمان طبیعی از بیحسی و اینا استفاده نکردی؟

بسلامتی عزیزم ❤❤

ای جونم چشم و دلت روشن عزیزم

قدمش پرازخیر برکت باشه

قدمش مبارک باشه عزیزم به خوشی بغل بگیری کوچولو رو 😍🥰 از زایمان طبیعی راضی بودی ؟ یکم راجعبش میگی؟

منم الان مبخوان بهم امپول فشار بزنن

طبیعی بودی ؟

سوال های مرتبط