تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@
اللن ۸هفته و۵روز هستم ـ
هیچ علایم و ویاری ندارم.
فقط ازهمون هفته اول بارداریم اشتهام ب شدت زیادشد طوریکه من ک ۱۵ساله وزنم ثابته۴کیلو بالا اومد ـ
هفته اول بارداری عاشق دوغ گرم و ترش شده بودم🤣باورکنید توهم نبود.
ولی الان هیچی هوس نمیکنم
فقط خوردن کوجه سبز و خیارشور حال میده یکم ک اگ باردارنبودمم شاید حال میداد
طبیعتا یکمم بدنم پرترشد مخصوصا دورشکمم
فقط یبار صبحانه املت. گذاشتم اومدم لقمه بگیرم دیدم اک بخورم حالم بدمیشه بوشو دوس ندارم دیگ نخوردم. ـ
ولی تخم مرغ اب پز هرشب دیروق میخورم ک ضعف نکنم
من میگم دختر
از رو این بخوای بگی پسره😍
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
معلوم نمیشه که عزیزم فقط یه چیز گرده 😬😂
بچه اول ک مهم نیس جنسیت بازبعدی شایدبرات مهم باشه
عزیزم 🤣🤣🤣🤣🤣جنسیت تو این هفته ؟؟
واقعا که خیلی ذوق داری هااااا
من هفته ۱۵ام بازم ب جنسیت فکر نکردم
اخرین پریودت کی بود؟؟؟
شوخی میکنی عزیز جان. تو ۸ هفته که معلوم نمیشه. معلومه خیلی ذوق داری بدونی چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.