بچه ها زدن بازجایی رو؟؟؟؟اخه میگن آتش بس دروغه زدن

۶ پاسخ

زدن دیگ خاله ی من بندرعباس زندگی میکنه میگه تا صبح زدن صدا نذاشته بخابیم

آره زدن

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

مگه هز اول آتش بس بود ما فقط همیشه باید پایبند باشیم هرشب جنوب رو میزنه و نیروهای دریایی درگیر. اند
دیشب هم حملات شدید بوده خدا حفظ کنه بچه های دریایی مونو

اره بابا دیشب جنوب کشور رو داغون کرده

فعلا چیزی معلوم نیست ولی دیشب چند بار صدا جنگنده اومد

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی