منم همینحوریم عرق نعناع هم خوب نمیکنه من گوگل نگاه کردم زده بود بادام بخورید منم امتحان کردم خدایی تاثیر داشت آب رو آتیش بود امتحان کن
من حتی اب هم که میخورم سوزش شدید میگیرم
غذاهم کامل نمیتونم بخورم چون معدم ک پر میشه بدتر میشم .
فقط فاموتیدین میخورم
بچت داره مودرمیاره براهمونه
شیر سرد بخور
منم همینطوریم حتاباقرص دیگه سوزش معدم ساکت نمیشه.ازماه اول بارداری هم دارم قرص میخورم.ازوقتی هموارد پنج ماهگی شدم که دیگه بدترشدع
منم سوزش معده دارم ولی نمیدونم چیکار کنم
پپتی لاک بگیر جویدنیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.