نه خراب میشه..حتی رو قوطی هم نوشته باقیمانده را نگه ندارید دور بریزید..اگه نخورد همون موقع خودت بخور خوشمزه ی اتفاقا
سلام عزیزم. بله میتونی. سرلاک آماده رو تا یک روز در یخچال نگه داری . بعد از یخچال، فقط به اندازه یه وعده بردار و تو بخارپز یا ماکروویو (با احتیاط) گرم کن. باقیشو دوباره سرد نکن و استفاده نکن . ❤️
اگ با شیر درست نکردی میشه
اره میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.