۴ پاسخ

نه خراب میشه..حتی رو قوطی هم نوشته باقیمانده را نگه ندارید دور بریزید..اگه نخورد همون موقع خودت بخور خوشمزه ی اتفاقا

سلام عزیزم. بله میتونی. سرلاک آماده رو تا یک روز در یخچال نگه داری . بعد از یخچال، فقط به اندازه یه وعده بردار و تو بخارپز یا ماکروویو (با احتیاط) گرم کن. باقیشو دوباره سرد نکن و استفاده نکن . ❤️

اگ با شیر درست نکردی میشه

اره میتونی

سوال های مرتبط