۴ پاسخ

من آرد نانوایی میزنم عالی میشه

من فکر کنم با آرد قنتدی بهتر بشه

اره منکخ با همون ارد معمولی درست میکنم

من ارد ساده درست میکنم همیشه
مگ با آرد قنادی درست میکنن
حتما از اونه زیاد پف نمیکنه

سوال های مرتبط