۴ پاسخ

املت کن بده ببین میخوره دختر منم نمی‌خورد املت درست کردم خیلی دوست داره

عزیزم برو توی تاپیکم توضیح دادم چی بپزی باهاش

املت کن براش شاید خوشش بیاد بخوره

من کدو سبز و با هویج پختم ، له کردم تخم مرغ بهش میزنم و نون تست رو توش میغلتونم و تو روغن زیتون تفت میدم این ی مدل

مدل بعدی تخم مرغ و موز و مخلوم میکنم و به روش قبلی درست میکنم
سیب زمینی هم امتحان کردم با این روش خیلی دوس داره
غذا انگشتی هم محسوب میشه دیگه راحتتت 🌀

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری