لباس کم بپوشون.شیرخشک هم دو ووعده بده حله
قطره نئوناستر از داروخانه بگیر همون ترنجبین بهداشتیه
بهش بده بخوره
با عرق کاسنی هم بدنشو بشورید چند بار میاد پایین
جدیدا حتی میگن بالای ۱۴،۱۵ رو بستری می کنن، مهم اینه که شیر زیاد بخوره ،ترجیحا هم شیر خودتون
ن نیاز به دستگاه داره ن شیر خشک فقط خودت ترنجبین و چیزای خنکی بخور که بره تو شیرت وبچت باید هی ادرار کنه زردیش کم میشه،لباسش هم از لباسای خودت یکی اضافه تر تنش کن،اگر بالای ۱۲باشه دستگاه و اینا لازم میشه
زیر دستگاه نذاشتین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.