زردی بچم روی ده هس چیکار کنم یعنی توی ۱۷روزگی بالاعع؟

۳ پاسخ

ببین دکتر چی میگه

قطره نئوناستر بگیر همون ترنجبین داروخونه ایه
زردیش بالا نیست ولی اینو بده که بالا نره

اره بالا،دستگاه بگیر تا میتونی شیر خودتو بده اگر گل میخک پیدا کردی بچه رو بشور باهاش

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی