رادمان ۶ تا داره 😍
پسر من ۹ ماه و دو سه روزگی یه دندونش نیش زد الان یه کوچولو زده بیرون. نگران نباش در میاره
پسر منم هفته اخر هشت نیس زد
دختر منم هنوز دندون در نیاورده نزدیک یک سالشه😂
پسر من ۸ماهشه چهار تا دراورده😂
در نیاره ک بهتره
گلم از من ۱۰ ماهه خبری نیست😑🫡هنوز جا داری
دخترم منم چند روز دیگه ۹ ماه میشه اصلأ خبری نیست 🙂
خب بهتر ک
میگن بچه هایی ک زود دندون درمیارن
دندونای خیلی خوبی ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.