۱۱ پاسخ

بعضیا دیر در میارن میگن دیر در بیاره دیر تر خراب میشن

اوینام تازه در اورده

بهتر هرچی دیرتر ، دندون خراب کمتر

عزیزم تا ۱۸ ماهگی وقته

منم نزدیک ۹ماهشع هنوز دندون نداره

از کمبود ویتامین دی عه ویتامیناشو سر وقت بده تا ۱۳ ماهگی وقت دازه

خب مگه باید تو یه تایم مشخص دندون دربیاره؟آیکان منم هنوز درنیاورده.پسر دوستم تو ۱۵ ماهگی اولین دندونش دراومد🥴

هر بچه ای یه جوره عزیزم بخدا دختر من سرویسم کرده ۸تا دندون داره و کلی اذیت شدیم

هرچی دیرتر بهتر

اشکالی ندارهههههه

تا ۱۳ماهگی جا دارن، پسر من اواخر ۱۰ دراورد

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی