بعضیا دیر در میارن میگن دیر در بیاره دیر تر خراب میشن
اوینام تازه در اورده
بهتر هرچی دیرتر ، دندون خراب کمتر
عزیزم تا ۱۸ ماهگی وقته
منم نزدیک ۹ماهشع هنوز دندون نداره
از کمبود ویتامین دی عه ویتامیناشو سر وقت بده تا ۱۳ ماهگی وقت دازه
خب مگه باید تو یه تایم مشخص دندون دربیاره؟آیکان منم هنوز درنیاورده.پسر دوستم تو ۱۵ ماهگی اولین دندونش دراومد🥴
هر بچه ای یه جوره عزیزم بخدا دختر من سرویسم کرده ۸تا دندون داره و کلی اذیت شدیم
هرچی دیرتر بهتر
اشکالی ندارهههههه
تا ۱۳ماهگی جا دارن، پسر من اواخر ۱۰ دراورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.