خانوما پسرمن چرا دندون در نمیارع

۷ پاسخ

دخترمنم هنوز درنیاورده اینکه نگرانی نداره گلم

پسر من تازه دراورده بابا جاداره هنو

آد بده

هر چی‌دیر تر بهتر

تا ۱۴ ماهگی وقت هست ولی ببر پیش متخصص شاید بهش ویتامین د یا کلسیم بده

پسرمنم نداره

نگران نباش درمیاره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۷ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی