سلام خانما میتونم غذای انگشتی رو شروع کنم؟۴

۳ پاسخ

زوده عزیزم، باید تو ۸ ماه شروع‌کنی

میتونی ولی نه بعنوان غذا
چون‌ نمیخوره اصلا😅
میشه اسباب بازیش😁
من البته اخرای ۶ ماهگی سیب زمینی سرخشده دستش دادم
استخون مرغ و ماکارونی بدون سس خوبه باهاش مشغول میشه یه نیم ساعتی
بعدشم خودت یه ساعتی مشغول تمیز کاری میشی😊

زوده فعلا فرنی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان سلین 🎀 مامان سلین 🎀 ۸ ماهگی