۶ پاسخ

نه اخلاق نداره

کلا یکم کج حرف میزنه

نه من راضی نبودم

من ویزیت انلاین باش صحبت کردم بد نبود

اره خوب بود من برده بودم

سلام دکتر خوبیه
من کتابشو خوندم

سوال های مرتبط