برامن انومالی بریچ بود سونورشد رفتم سفالیک شد از حرکاتش نفهمیدم ک چرخیده ولی اینکه دیگ ب مثانم فشار نمیومد وتند تند دستشویی نمیرفتم فهمیدم ک چرخیده 😅
ن بابا ی عالمه تکون میخوره ادم چ میفهمه😂
من انومالی بریج بوده ولی الان فکر میکنم چرخیده ولی مطمعن نیستم😅
تشخیص نمیشه داد مثل حرکته دیگه اروم اروم میچرخه
من کاملا متوجه شدم یه سری حرکات عجیب غریب میکنه که با درد هم همراهه بعد از تغییر پوزیشن جای حرکاتش هم عوض میشه
از همون اولش سفالیک بود هنوزم هست 😁
من ک نمیفهمم والا کی میچرخه کی نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.