۱۳ پاسخ

اگ دستگاه خوب باشه و دکتر ماهر باشه تشخیص میده
برای منو ۱۱هفته و دو روز بودم جنسیت گف

برو دیگه
مشخصه الان
بخواد بگه میگه دیگه

دوس داری چی باشه؟

دوازده هفته و چهار روز بهترین موقع هستش

واای خدای من هفت ماهه هست بارداری 😂😂😂😂😂😂خودت خواستی؟ حواست کجا بود

فرذابرو یه روز اصلا فرقی نداره انشالله سالم باشه واونی باشه که میخوای وخداتوانایی بده بهت بزرگشون کنی

بنطر من ک فردا برو
اخه بعصی مواقع ان تی جلوتر مثلا میبینی میری
دو سه روز بزرگتر هم هست نی نی
12 و 5 روز عالیه

یک ۷ ماهگی یکی حامله؟

اره دیگه ۱۲ هفته باید بری مشخص میشه اون یه روز آنچنان فرقی نداره

برای بعضی ها دقیق در میاد برای بعضی ها نه جنسیتو میگم برای من تا نزدیکای ۶ماه گفتن دختره خخخ

یه روز خیلی تفاوتی نداره فردا برو

عزیزم ۱۲هفته باید بری فک نکنم مشکلی داشته باشع

عزیزم علایمت چی بود باردار شدی جلوگیری داشتی

سوال های مرتبط

مامان liam🫀 مامان liam🫀 ۱۱ ماهگی