سلام خانوما چیکار کنیم زردی نوزاد کم بشه میشه راهنمایی کنید


# شیردهی
# سزارین

۸ پاسخ

زیاد لباس تنش نکن گرما باعث میشه زردی بره بالا

شیرخشک بده زیاد دسشویی میکنه دفع میشه لباسشم یدونه تنش کن کلا سعی کن گرم نباشه هرچی دسشویی کنه زودتر تموم میشخ

جای خنک باشه،شیر خشک بهش بده هر دو ساعت میاد پایین

شیردهی مرتب و به فاصله کم
دستگاه فتوتراپی
قطره شیرخشت یا ترنجبین

تا میتونی شیر خودتو و شبر خشک بده شکمش کار کنه ، جاشو گرم نکن دما محیط۲۲تا۲۵باشع

والا من آب دوتا دونه انار رو چکوندم تو دهنش ، واقعا موثر بود . و اینکه خودت میوه های قرمز بخور ، توت فرنگی هندوانه گوجه انار

من همهههه كار كردم حتى توى دستگاه گزاشتم اومد پايين باز رفت بالا دو روز شير خودمو كامل قطع كردم شيرخشك دادم اومد پايين همين كارو كن الكى اسير نكن خودتو كاراى ديگه نكن الكى بعدم شير خودتو بدوش توى اين دو روز ك كم نشه شيرت بعدش ميخاى بدى بهش شيرخشكم آپتاميل ١ بخر خوبه همينو دادم منم. چنده زرديش؟

قطره بیلی استاپ خارجی بخر از داروخانه آب رو اتیش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی