ببین میگن عرق کاسنی و خاکشیر و تخم شربتی یا هندونه و لیمو شیرین کلا خنکی خوبه و تاثیر داره منم دارم میخورم ولی دکتر من گفت عرقیجات بدیش اینه ممکنه زایمان زودرس بیاره و اینکه زردی کلا مربوط به خون بچس و ژنتیکیه خوراک تاثیر نداره 🤷🏻♀️ نمیدونم والا چیکار کنیم
زردی فقط به گروه خونی مادر بستگی داره اصلا دکترا میگن ربطی به خوراک نداره اما خب شما عرق کاسنی بخور چون طبع خنکی داره شاید تاثیر داشته باشه چون قدیمیا همه پیشنهادش میکنن و قدیمیا چیز الکی نمیگن🤣
من از دکترطب سنتی ک پرسیدم گف یبوست نشین تاازطریق بندناف مواد کثیف جذب بچه نشه
زردی به خورد خوراک نیست به خون مادر فرزند عزیزم
وقتی گروه خونه مادر و بچه فرق کنه زردی میاره
سوال منم هست
من شنیدم نباید گرمی بخوره مادر، از دکترم پرسیدم ولی گفت ربطی نداره خورد و خوراک به زردی. حالا شما هم گرمی بخور هم سردی.
بعضی از بچه ها هم که بخاطر تداخل خونی که با مادر دارن میگن زردی میگیرن، اونو کاریش نمیشه کرد.
به نظر من به بدن خود مادر بستگی داره من بارداری اولم همه چی هم خوردم از باقالی بگیر تا...ولی پسرم اصلا زردی نداشت حالا این دفعه رو نمیدونم اینقدر که بچهای الان زردی دارن من خیلی مراعات کردم
دیگه ماه آخر باید گرمیجات رو رعایت کنی شب به شب نصف لیوان عرق کاسنی بخور
اصلا زردی نمیاره
اب انار بخور بعد زایمانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.