دیروز که بهداشت بودم
گفتن با شیر پاستوریزه هم میشه درست کرد
ولی خالی شیر پاستوریزه نباید بهش داد
تو عذا مشکلی نیست
با شیر خودت درست کن در حد ۴۰ سیسی بدوش برای هر وعده کافیه
من با آب فرنی درست میکنم....بعدش میشه شیر خشک یا شیر مادر اضافه کرد که مقوی شه.ولی من معمولا خرما یا پوره سیب،یا موز و اینا بهش اضافه میکنم
با اب درست کن بعد بزار یخ کنه شیرخودت یا شیرخشک ۳۰ سی سی درست کن بریز توش هم بزن
با اب چرا خودتو اذیت میکنی اجی با آب آب... 🤌🏻😅بعدا خواستی روش شیر خشک اضافه کن یا شیر خودت
از ۴ماهگی میشه فرنی داد مگ؟
شیر خشک ک هست درست میکنی واسه بچه رقیق تر درستش کن نصفش بزار رو اجاق ولرم شد ی خورده شکر یا نبات بریز شیرین شه اون نصف ک جدا کردی آرد برنج قاطی کن هم بزن بعد ب شیر رو اجاق اضاف کن پایش کم کن مدام هم بزن میشه فرنی خوش مزه
همون شیری که بچه میخوره
شیر خشک یا شیر مادر
ارد برنج با اب میذارم غلیظ که شد یه کم شیر خشک اماده بهش اضافه میکنم که رقیق بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.