خانما کیا بادارو سوراخ قلب بچشون بسته شده؟؟؟!!

تصویر
۲ پاسخ

پسر من ۲۵ روزش بود فهمیدم ک قلبش هم صدا اضافه داره هم سوراخ ی سال بدون دارو تحت نظر بود بسته نشد ۳ سال اسپرین خورد بازم بسته نشد دیگ دکترش تشخیص داد باید انژیو بشه ک ی سال و یک ماه پیش انژیو شد و خداروشکر خوب شد ولی اکثرا خودشون خوب میشن

نگران نباش عزیزم ان شالله ک بچه شما خودش بسته میشه

اگرشیرت سیرش میکنه تندتند شیربده تپل بشه بسته میشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی