پسر من ۲۵ روزش بود فهمیدم ک قلبش هم صدا اضافه داره هم سوراخ ی سال بدون دارو تحت نظر بود بسته نشد ۳ سال اسپرین خورد بازم بسته نشد دیگ دکترش تشخیص داد باید انژیو بشه ک ی سال و یک ماه پیش انژیو شد و خداروشکر خوب شد ولی اکثرا خودشون خوب میشن
نگران نباش عزیزم ان شالله ک بچه شما خودش بسته میشه
اگرشیرت سیرش میکنه تندتند شیربده تپل بشه بسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.