سلام کیا بعداز زایمان بچشون بردن اکو قلب

۶ پاسخ

سلام کیا بعداز زایمان بچشون بردن اکو قلب

من رفتم متأسفانه گفت دوتا سوراخ ریز داره ک با بزرگ شدن بچه اوناهم خوب میشن 😓اما خیلی نگرانم همش تو فکرم

من بچه قبلیم بردم خداروشکر سالم بود

من رفتم روز پنجم بعد تولدش
خداروشکر همه چیش اوکی بود

به من گفت هفت روز بعد تولدش بیار ببینیم سوراخ قلبش پر شده یا نه🥲🥲

من باید ببرم توهفته اینده تو بارداری رفتم خوب بود خداروشکر ولی گفت بدنیااومد بیارش باز برا احتیاط

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۳ سالگی
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی