۱۲ پاسخ

من دو هفته پیش انجام دادم

همون روزه انومالی اکو انجام دادم

من انومالیم نرمال بود،ولی دکتر برای محکم کاری اکو هم نوشت

اگه مشکل قلبی ارثی داخل خانوادتون نداشته باشید،وسونوگرفی هات خوب باشن واجب خیلی نیس عزیزم،دل بخواهیه،حالا اگه چجور باشه دکتر بنویسه

نه دکتر چیزی نگفت و ننوشت

عزیزم اگه خودت یا همسرت یا اقوام درجه یکتون مشکل قلبی مادرزادی داشته باشن یا خدایی نکرده توی سونو چیز مشکوکی ببینن میفرستن برای اکو؛البته جدیدا هم بعضی از دکترها کلا همه مریضاشونو میفرستن.
مثلاً من خودم چون پدر شوهرم مشکل داشت دکترم فرستاد انجام داد خداروشکر مشکلی نبود

اره عزیزم

برای من چون ۲ تا بودن توی انومالی نوشته بود انجام بدم دکترمم گف برو انجام بده ک خداروشکر چیزی نبود

بله عزیزم من انجام دادم

ان شاءالله بری نیازی نباشه اکو جنین بگیرن

من انومالی نرمال بود برام نوشت هنوز انجام ندادم

ن جانم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری