من بیشتر شبا اینجوری میشم با اینکه زیاد نمیخورم هم آروم میخورم
وای خواهر دست رو دلم نزار من همیشه تنگی نفس دارم غذام میخورم بدتر.خیلی سخته همش میگم الان خفه میشم مخصوصا شبا تا صبح عذاب میکشم.خدا کنه زودتر بگذره
وعده هاتو سبک تر کن حجمشم کمتر کن تعداد وعده هارو بیشتر کن یدفعه کلی غذا میخوری اینجوری میشه
از معدته
پور خوری نکن کم بخور وعدهات زیاد کن هر موقعه میبینی داری حس بهت بد دست میده دیگه نخور باد معدت میفته تو گلوت قبل غذا فاموتدین بخور
احتمالا زیاد میخوری یا تندتند میخوری چون بچه بزرگ شده معده تو فشاره برای همین اینطوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.