۷ پاسخ

مولتی ویتامین مینرال
قرص آهن
قرص کلسیم
ویتامین د۳ هزار

من دکتر برام امپول ب کمپلکس و ب ۱۲ ، امپول ویتامین د۳ نوشت
به دستور دکترم هفته ای یدونه از‌هرکدوم تزریق کردم بخاطر اینکه سر زایمان خون زیادی از دست داده بودم شما سرخود اینکارو نکن
البته دوتا امپول دیگه‌ام داشتم که برام تزریق کردن ولی نمیدونم چی بود
قرص هم کلسیم، ویتامین د۳، مولتی ویتامین و هماتینیک مصرف میکنم

من که فعلا کلسیم و اهن میخورم
ولی بهتره قلم بگیری بپزی بسته بندی کنی بزاری تو فریزر هر موقع خورش یا سوپ درست میکنی یه تیکه بندازی قوت میگیری

من هیچ قرصی نمی‌خورم.. بعد زایمان هیچ نخوردم..

آهن بخور

اهنت کم اگه بی حالی

کاچی خوبه فقط به نظرم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی