بعد از زایمان چه قرص آهنی میخورید

۴ پاسخ

همون آهنی که تو بارداری می‌خوردم

اینه

تصویر

رئول

به من دکتر کپسول ففول داده بود ولی خیلی یبوست شدم با اون رئول گرفتم‌دوره بارداری میخوردم خیلی خوب بود دوباره همونو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی
مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی