۵ پاسخ

برا من اینقدر پرپشت شده مجبور شدم کوتاه کنم

مولتی ویتامین و اهن و کلسیم تا 6 ماه بعد زایمان استفاده کنید اگه بازم ریزش گرفتید زیر نظر دکتر زینک رو شروع کنید

قرص پریورین میخورم. به نظرم تاثیر خوبی داشت تا الان. الان سومین ماهی هست که میخورم

واسه منم داره مشت مشت می‌ریزه
هر بار موهامو شونه میزنم از زندگی ناامید میشم 🥲🥲🥲

منم سوالمه

سوال های مرتبط