خونگیری خوب بود کجا بردید؟
۲ و ۳۰۰ شد اگه اشتباه نکنم
قبل عید ۱۸۰۰ بود
چه زیاد شده،من تقریبا یه آزمایشگاهی که به نسبت گرون تر از بقیه جاها هستش بردم،۳۵۰۰ شد، شاید دکترش آزمایشهای تخصصی خواسته
آزمایش ادرار و مدفوع هم نوشت؟
همه باید بدنش؟
1640 ولی خون و ادرار فقط
با بیمه رایگان شد گلم
۵تومن بدون ازمایش
آزاد ؟؟؟
حتما نیازه ببریم؟
چقدر زیاد واسه پسر من زیر ۲۵۰۰ شد
چکاب چی؟!
دکترش یا بهداشت کدوم گفتن؟!
میشه چکاب کلی من برا خودمم نزدیک ۷ شد
ویزیت 650
چکاپ بره چی؟
بهداشت گفت ببری؟
برای من ادرار و خون شد ۲و۴۰۰
خدایا
چه خبره مگه 🙄🙄
ادرار و مدفوع و خون ؟
من نمیدونم ببرم یان
براما۲۵۰۰شد یسریم ۱۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.