دکتر ب من گفت از ۴۰ روز ب بعد باید ببندی
اونم باید با شکم بند مخصوص سزارین
دکتر من گفت ۴۰ روز بعد زایمان ببند الآن ۷ روزه زایمان کردم شورتک یکم تنگ میپوشم فعلا گن نمیزنم،گن بعد سزارین گرفتم زخمام بهتر شد ببندم.
هیچی نبستم خودش جمع شد شکمم به مرور زمان ولی تحرک داشتم همش بخور بخواب نبود هر روز یکم پیاده روی میکردم
من برا بچه اولم اتفاقا سه روز بعد زایمان از بلای بخیه ها با روسری بستم تا ۶۰ روز هم خون ریزی داشتم کاملا شکمم جمع شد از روز دختریم هم کوچکتر شد
من دارم فعلا با یه روسری میبندم تا بخبهاموو بکشم گن بزنم
دکتر به من گفت حداقل یه ماه تا چهل روز باید صبر کنی بعد ببندی شکمو
اوایلم باید شل ببندی و رفته رفته سفتش کنی که زیاد به بخیه ها فشار نیاد
البته من نتونستم ببندم چون دلدرد میگرفتم
خداروشکر شکمم خودش جمع شد
من شکم بندتمام کشی...هنوزم میبندم
کلا بهش عادت کردم 😂
اگه نبدنم حس میکنم یه چیزی گم کردم
من با همون چسبیا بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.