مامانا الان دکترا موقع سزارین لوله ها رو میبندن????
هزینش چقدره؟؟؟

۴ پاسخ

تا سن ۴۰سال وواینکه ۴تا بچه قانون گفته عمل نمیکنن

آیودی بگو دکتر برات بزاره شنیدم میگن تا۴،۵سال جوابه

۵ تا اگ بچه داری میبندن برات

سنت کم نیست برا لوله بستن؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی