۹ پاسخ

ما هم همینیم خاهر🥰

منم همین طوریم مهیار بازخیلی تلویزیون نگاه میکنه شب برای خواب مقاومت میکنه

عزیزم چاره ای نیست گویا منم تو وضعیت شمام کلی درس رو سرم ریخته دلم میخواد فقط فرار کنم:/ بچه به همبازی نیاز داره که اونم پولش نیست!

من ازدست پسرم بخدا به چایی نمیتونم بخورم
یامث حالا که توگوشیم میفته روگردنم
کارام میمونه
اعصابم نمیکشه
نمیدونم شایدبخاطر اینه که تنهان

عزیزم تشویقش کن به کارتون دیدن چیزهایی ک علاقه داره راجعبه اشون بدونه و ببینه
طول روز یکبار ببرش بیرون خودت حتی شده در حد بیست دقیقه ک ی چرخی بزنید. پارکی
روتین روزانه اش مرتب کن از کلافگی در میاد

دقیقا مثل آرمین همین الانم داشت گریه میکرد به من و باباش گفت حوصلم سر رفته بیا بازی کنیم اصلا خودش بازی نمیکنه

مثل پسر من واقعا روانم دیگه نمیکشه الان نشسته رو گردنم

خودمم نمیدونم دیگه باهاش چه بازی هایی کنم

دختر منم مثل پسر شماس .منم درمونده شدم اصلا با خودش بازی نمیکنه من تازگیا کمرم گرفته واقعا ن حوصلشو دارم ن توانشو بازی کنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵کیادل🩷 مامان 🩵کیادل🩷 ۴ سالگی
میگم ابجیا
من تو گهواره راستش زیاد میبینم دلبندهاتون یا میرن مهد یا زیاد اسباب بازی دارن و خونه رو کردن مهد و خونه بازی خب
حالا منم دلم میخواد برا کیان کاری کنم حس میکنم یه کوچولو اولی داره اونم پرخاشگر میشه و بی حوصله
هی میگه حوصلم سررفته چیکار کنم منم ک داغووووون میگم برو بازی کن میگه الان با چی بازی کنم؟ اسباب بازی یکم داره هاااا ولی مثلا میگه من‌ک فلان ماشین رو ندارم چطوری بازی کنم و من از این خوشم نمیاد😐
بنظر شما تو فکر اسباب بازی جدید براش باشم یا ببرمش مهد
راستش حس میکنم یچه هام از بقیه بچه خیلی پایین تر هستن دلم میخواد تا میتونم بچه های منم مخصوصا کیان با هم سن هاش یجورایی یکی باشه
امروز کنار من خوابیده بود یچیزی تو گهواره دید(عکس یه اتاق بود و دخترونه)با این حال میگفت ماهم کاش از اینا داشتیم
حالا چیکار کنم یخورده اسباب بازی بگیرم ک با دلسا بازی کنن یا ببرمش مهد یا چمیدونم خمیر بازی اینا بگیرم؟
البته الان ن فقط میخوام تو ذهنم و اولویتام باشه