پسر من هفت ونیم 🥲
عزیزم باید چیزای مقوی بخوره.
نون خالی فایده نداره. نون و پنیر و گردو پودر شده بده. نون و حلورده بده.
تخم مرغ خیلی خوبه. املت ، تخم مرغ خرما. پنکیک یا فرنچ تست با پودر مغزیجات
حبوبات خیلی خوبه. نخود ، لوبیا
بعد تپلی هم تا حدی ژنتیکی هست. اگر خودتون هم لاغر یا کم غذایید ارثیه.
سویق کودک
سرلاک چهارمغز
ویتامینه
سرلاک نارگیل
من اینا رو خریدم هم برای وزنگیری هم اشتهاش خوب بود
عاشق طعمشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.