خانوما میشه برام دعا کنید ساعت ۳ نوبت سونو آنومالی دارمممم😥😥

۹ پاسخ

انشالا نی نی جانمون سالمه سالمه❤️

چیشد عزیزممم

انشالا که خوش خبر میای عزیزم اصلا نگران نباش❤️❤️

❤️همه چیز عالیه

ان شالله که همه چی خوبه با لب خندون بیای بیرون 🌸
برات ۷ تا صلوات فرستادم ❤️

صلوات واست فرسادم

ایشالله که همه چی خوب پیش می‌ره

عزیزم ان شاالله که به سلامتی انجام بشه.

انشاءالله خوش خبر میای

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارسا و تودلی مامان پارسا و تودلی روزهای ابتدایی تولد