برای اسهال باید پودر کیدی لاکت بدیم؟؟

۵ پاسخ

اینا ببین کدوم داری

تصویر

شربت لوپرامید ۲نیم سی سی عالیه

آره اما من همیشه یوموگی دادم عالی بود

اره خوبه

آره کیدی لاکت زینک من گرفتم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط