کسی میدونه ضربان قلب بالا مال چیه 😢😔

۹ پاسخ

اگه آدم دائما مضطربی هستی بخاطر استرس طولانی مدت هست،من خودم چندساله این مشکل رو دارم متخصص قلب رفتم نوار قلب و اکو دادم آزمایش برای کم خونی و تیرویید دادم همه چی اوکی بود دکترا گفتن از عوارض استرس طولانی مدت هست یجورایی دیگه کنار اومدم باهاش یوقتایی که خیلی اذیتم پروپرانول میخورم بعضی شبا انقد ضربان قلبم بالاست که خوابم نمیبره یا یه وقتی مثل امروز که شیطون گولم زده و قهوه خوردم و رو مبل نشستم انگار یه مسافت طولانی دویدم 🥴

چنده ضربان قلبت؟

منم ایتطوریم دکتر برام پراپرانول نوشت

کم خونی نداری ؟
مثلا اینجوری تا بلند میشی دوتا کار انجام بدی ضربان قلب میزه یالا و به راحتی پایین نیاد ؟

منم ضربان قلبم بالاس
و دارو مصرف میکنم.

مثل منی
صفرای خونت بالاس

استرس

استرس داری؟ البته من گاهی معدم‌درد میگیره تپش قلب می‌گیرم
یا اگه شیرینی زیاد بخورم .....

ماله کی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۳ سالگی
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۳ سالگی
مامان مهدیار زارعی مامان مهدیار زارعی ۴ سالگی