۳ پاسخ

سیب رو بپز با گوشتکوب برقی مثل فرنی کن بده بخوره خوش مزه میشه
پوره پوره نشه بهترمیخورن

من میوه رو تا حالا آب پز نکردم چون نمیخوره همینجوری بهش میدم

من میدم البته داخل پوره گیر بریز

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی