۳ پاسخ

بخارپزکن بعدبزارمیوه خوری یا پوره کن

بپز و با یه چنگال له کن بده بهش

بپز خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی