واسه سونوی ان تی دکتر زیبا محسن پور بهتره یا نسرین اسدی؟

۸ پاسخ

من واسه همممه ی سونوهام رفتم دکتر محمد زارع، عاااالی بود.

دکتر روزمه

من کل سونوگرافی هام نسرین اسدی بود عالی بود جنسیت هم 12 هفته به قطعیت گفتن فقط باید برای نوبت دهی باید یک ماه قبل تماس بگیرید

تو انتی ابولفضل نظری بهم گفت ۹۰ درصد پسر درستم گفت کارش عالیه ولی اخلاق نداره همراهم قبول نمیکنه.
اما مابقی پیش یزدان پناه رفتم عالی بود

نسرین اسدی ...زیبا محسن پور با وزن ۸۸بهم می‌گفت چاقی بچه نمیتونم بررسی کنم...من همش دیگه رفتم ابوالفضل نظری

نسرین اسدی
یزدان پناه هم‌خوبه من رفتم جنسیت هم قطعی میگ

من که نسرین اسدی بیشتر قبول دارم

من همه ی سونوهامو محسن پور رفتم خیلی خوب بود و خوش اخلاق و با حوصله

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری