بچه ها چشم دخترم قی گرفته چیکار کنم خوب بش

۴ پاسخ

عزیزم‌مجرای اشکش بسته اس با دستت اروم‌گوشه چشمشو ‌همیشه ماساژ بده خوب میشه

مجرای اشک بسته اس دکتر قطره باکتی ماید میده و یادت میده چه جوری ماساژ بدی تا یکسالگی باز میشه

دکتر قطره میده

دکتر ببرش
باز بهتر میدونه چی بده اون
احتمالا سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان پناه کوشولو مامان پناه کوشولو ۹ ماهگی