سلام چشم دخترم قی زده چیکار کنم

۴ پاسخ

ببر دکتر عفونت کرده منم بردم بچمو ی پماد ی قطره داد دوروز استفاده کردم خوب شد

با چایی ضرر نداره

هر روز با چایی بشورش خوب میشه

با گازاسترسل و آب جوشیده ی ورم واسش پاک کن شاید ۲۰روز طول بکشه ولی خوب میشه. بخاطر اینکه مجرای اشک بچه هنوز تنگه قی میکنه

سوال های مرتبط

مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی