خانوما سلام
چشم پسرم قی میکنه چیکار کنم؟

۵ پاسخ

از شیرخودت بزن ب چسماش خوب میشه

پماد تتراسایکلین چشمی
هرشب به لبه پلک چشم
قطره سولفاستامید 10%
هر 8 ساعت یک قطره در چشم

باید ببینی دلیلش چیه
اگه مجاری اسمش بستس کمکم درست میشه،اگه سینه بهش خورده با چای بشور
اگه سرماخورده باید دارو بخوره

باپنبه خیس شده باچای جوشیده سرد پاک کن

سلام گلم خوبی بیمارستان امام خمینی شهریار زایمان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته یازدهم بارداری