دخترمن تاچهل روز داشت بعدش خوب شد البته پمادمیزدم که همیشه چرب باشه کمتراذیت بشه
آره چیزی نزن به جز ماساژ چشمی و شستشو چشم با پنبه تمیز و چای تازه دم
من بردم پماد و قطره داد گفت عفونت کرده
عزیزم مجاری اشکش بستهس باید کنار بینیش رو ماساژ بدی و قطره باکتی ماید و پماد تتراسایکلین یک درصد استفاده کنی، دختر من هنوز همینجوریه دکتر بردم میگه ممکنه تا یک سالم طول بکشه اگه خوب نشد باید عملش کنی
من بردم دکتر بهم پماد اریتروایسین چشمی داد
بعد یه مدت خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.