۵ پاسخ

ببر دکتر پماد چشم بده

ببر دکتر
من پسرمو برای ازمایش تیرویید برده بودم باد به چشمش خورده بود
دکتر باکتی ماید داد اوکی شد یه هفته ای

چای سرد مونده یه پنبه بزن داخلش باهاش بکش به چشمش
چند دفه بزن پاک میشه

دکتر به من گفت روزنه چشم بسته است، چون فقط ی چشمش قی میکرد اونم طولانی مدت الان سه ماهه همینطوره
گفت فقط ماساژ بده زیر پلکش رو

قطره و پماد چشمی بگیر
پماد حتما باید داخل پلکش بزنی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی