پنبه و چایی
فقط چایی اونم بدون آبجوش. چونکه بچه منم اینجور شده بود
با گل چای میگفتن بشوری بهترمیکنه موقع شیر دادن مواظب باش سینه به چشمش نخوره یکی دلیل های قی کردن همینم دخترمن همش قی بود خوبم نمیشد با هیچی بردم دکتر گفت مجرا اشکش بسته هست فقط ماساژ بده زیرچشمش رو اروم اروم یعنی کار هردیقه ام ماساژ بود تا بازشد مجرااشک اونم خوبشد
براش پماد استریل از داروخونه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.