سلام خانوما خوبین چشم پسرم قی بسته چطوری تمیز کنم ؟؟

۴ پاسخ

پنبه و چایی

فقط چایی اونم بدون آبجوش. چونکه بچه منم اینجور شده بود

با گل چای میگفتن بشوری بهترمیکنه موقع شیر دادن مواظب باش سینه به چشمش نخوره یکی دلیل های قی کردن همینم دخترمن همش قی بود خوبم نمیشد با هیچی بردم دکتر گفت مجرا اشکش بسته هست فقط ماساژ بده زیرچشمش رو اروم اروم یعنی کار هردیقه ام ماساژ بود تا بازشد مجرااشک اونم خوبشد

براش پماد استریل از داروخونه بگیر

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۳ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته دوازدهم بارداری