سلام مامانا چشای دخترم قی زده چیکار کنم

۳ پاسخ

پسر منم اینجوری بود ب دکتر گفتم گفت مجرای اشکش تنگه با شیر ماساژش بده آروم
من یه بار با شیر چند بارم با چایی میریختم رو دستمال اروم میکشیدم رو چشمش خوب شد

آروم با آب گرم و پنبه تمیز کن
اگه مدام هست به دکترش بگو شاید مجرای اشکش بسته باشه

شیر خودتو یه قطره بچکون داخلش

سوال های مرتبط

مامان پناه کوشولو مامان پناه کوشولو ۹ ماهگی