خانماچشم دخترم ریق(قی کرده) زده چه کنم

۳ پاسخ

باید دکتر ببری وقطره بگیری بیشتر بچه ها همینطوری هستن

من پسرم تازه دنیا اومده بود داشت با آب جوشیده و پنبه پاک میکردم بعد به هفته خوب شد

اگه زیاد قی میکنه ببرش دکتر
معمولا مجرای اشکیشون تنگه دکتر قطره میده اوکی میشه.
دختر منم اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان پناه کوشولو مامان پناه کوشولو ۹ ماهگی
مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی